آجیل مخلوط شب عید

خرید manouchehrinuts.com/آجیل مخلوط مساله ای است که همه ما در ایام نزدیک به عید نوروز باستانی و دیگر مراسمات ملی و مذهبی با آن مواجه می شویم. همانگونه که همه ی ما ناخودآگاه با مشاهده ی ترکیب برخی از تخمه ها و مغز ها به یاد برخی مراسم ملی و میهنی خاص و ویژه مانند عید نوروز و شب یلدا و... می افتیم. آجیل به ترکیب انواع تخمه ها و مغز ها و خشکبار و میوه های خشک مختلف گفته می شود که انتخاب آن با زائقه و البته به توان و بودجه در نظر گرفته برای تهیه آجیل نسبتی مستقیم دارد.

انگار این آجیل خوشمزه از گذشته های خیلی دور تا به امروز مورد استفاده مردم این مرز و بوم بوده است. و جای خود را در دل آداب و رسوم ایران سالهاست که باز کرده است.

آجیل نوروز دارای خواص بی شماری می باشد که در این مقاله به تعدادی از آنها خواهیم پرداخت و همچنین روش های خرید آجیل مخلوط شب عید را به شما می آموزیم و به شما کمک می کنیم با انتخاب بهترین نوع آجیل نوروز صمیمیت و عشق را به دور همی های خود بیافزایید و شب و روز های خاص و ویژه ای را در کنار عزیزانتان رقم بزنید.

به طور کلی آجیل شب عید به دو نوع خام و نمکی یا اصطلاحا بوداده تقسیم می شود:

آجیل خام شب عید:

این نوع از آجیل از ترکیب انواع مختلف مغز ها و دانه هایی بوجود می آید. که هیچگونه فرآیند پخت وبودادن بر روی آن ها اعمال نشده، از لحاظ پزشکی و خواص مفید برای بدن اکثرا این نوع از آجیل ها توصیه می شود.چون فرآیند پخت درصدی از خواص مغز ها را از بین یا خنثی می کند.و همچنین بدون نمک بودن آن نیز مزیت دیگر آن می باشد.

آجیل نمکی شب عید:

همانگونه که شما میدانید و از نام این نوع آجیل مشخص است، این آجیل از ترکیب انواع مغزیجات بو داده نمکی شده به وجود می آید که این نوع آجیل در کنار خواص زیادی که دارد به واسطه ی طعم دار کننده هایی که در تهیه ی این نوع آجیل استفاده می شود دارای مزه ی خاص و خوشمزه ای می باشد که کمتر کسی پیدا می شود که از خوردن آن ها لذت نبرد.

در تهیه ی آجیل و خشکبار حتما دقت بفرمایید که محصول خام خود را از مراکزی تهیه کنید که از تازگی و خوش طعم بودن آن مطمعن باشید.و از طرفی محصولات نمکی را نیز از مراکزی تهیه کنید.که از طعم دار کننده های مجاز و تحت شرایط بهداشتی.آماده و بسته بندی می شود. پیشنهاد ما برای شما فروشگاه اینترنتی آجیل منوچهری می باشد.که محصول پخت روز را برای شما ارسال می کند.و در بسته بندی های زیپ کیت و در شرایطی کاملا بهداشتی تقدیم شما می نماید.

در ادامه به برخی از مواردی که در زمان تهیه ی آجیل شب عید امسال باید به آن ها توجه شود خواهیم پرداخت.

انواع آجیل موجود در فروشگاه اینترنتی منوچهری
آجیل مخلوط نمکی

این نوع آجیل موجود در فروشگاه آجیل منوچهری از ترکیب پنج دانه ی.تخمه ی کدو گوشتی کم نمک ، تخمه جابونی نمکی ، فندق با پوست نمکی ،مغز بادام درختی نمکی ، و پسته احمدآقایی نمکی حاصل می شود،.تمامی اجزای این آجیل خوشمزه از محصولاتی با درجه کیفیت اعلاء بوجود می آید.

بیشتر بازار تقاضای این نوع از آجیل در زمان مراسمات ویژه مانند، عید نوروز و شب یلدا و اعیاد مذهبی مانند عید غدیر خم و... می باشد.

این آجیل به دلیل قیمت مناسبی که دارد بهترین گزینه برای مراسمات و دور همی های بزرگ می باشد.که از لحاظ اقتصادی بسیار محبوب خانوار می باشد.

مطالب مرتبط: بیست روش حفظ تازگی آجیل و خشکبار در منزل
آجیل چهار مغز شور

سفره ی عید و شب یلدای خود را با آجیل چهار مغز شور زیبا تر کنید .آجیل چهار مغز نمکی در فروشگاه اینترنتی آجیل منوچهری از ترکیب چهار مغز بادام هندی لوکس، مغز بادام درختی نمکی، پسته احمدآقایی درجه یک ، و مغز فندق نمکی  بدست می آید.

این نوع آجیل مخلوط فاقد تخمه می باشد و همانگونه که از ترکیبات آن پیداست دارای انرژی سرشاری می باشد. که در ادامه به صورت اجمالی به برخی از خواص این مغزیجات خواهیم پرداخت:

خواص بادام هندی
مصرف روزانه ی بادام هندی خطر ابتلا به حملات قلبی را تا حد زیادی کاهش می دهد.
بادام هندی خطر ابتلا به سنگ صفرا را به صفر می رساند.
این مغز به واسطه ی کالری بالایی که دارد احساس سیری را برای افراد به ارمغان می آورد.که این حس موجب مراجعه ی کمتر انسان برای خوردن مجدد غذا می شود و در نتیجه برای کاهش وزن بسیار مفید می باشد.
بادام هندی به دلیل دارای بودن کلسیم ، پتاسیم ،منیزیم برای رشد و سلامت استخوان ها بسیار مفید است.
درصد بالایی از مغز انسان از چربی ایجاد شده و برای بهبود عملکرد خود به اسید های چرب احتیاج دارد،.بادام هندی منبعی غنی از اسید های چرب مفید برای مغز می باشد.
یکی دیگر از ویژگی های منحصر به فرد بادام هندی که به صورت علمی ثابت شده ،درمان افسرگی توسط بادام هندی می باشد.
بادام هندی در آجیل مخلوط فروشگاه منوچهری از نوع اعلاء می باشد.

 

 

 

 مطالب مرتبط: روش درمان افسردگی با بادام هندی!
خواص پسته احمدآقایی
پست حاوی فیبر می باشد، تحقیقات نشان داده است که مصرف فیبر مدت زمانی طولانی انسان را سیر نگه میدارد.که این امر موجب کاهش وزن می شود.
فیبر موجود در پسته همچنین در حضم غذا و افزایش سلامتی سیستم گواری بدن بسیار مفید می باشد.
پسته موجب کاهشسطح گلوکز خون می شود و برای افرادی که دچار بیماری دیابت شده اند نیز بسیار مفید است.
پسته به زنان باردار بسیار توصیه می شود زیرا میتواند باعث افزایش میزان شیردهی آنان شده.و به دلیل مواد معدنی موجود در پسته سطح ایمنی بدن آن ها را بالا می برد.
مغز پسته غنی از لوتئین و زیگزانتین می باشد. این دو ماده برای سلامتی بینایی حیاتی می باشند.
پسته ی احمدآقایی در آجیل مخلوط فروشگاه منوچهری از نوع اعلاء می باشد.

مطالب مرتبط: خواص بی نظیر پسته که باید بدانید!
خواص بادام درختی
یکی از مهم ترین ویژگی های مغز بادام درختی کمک به سلامت قلب می باشد که دلیل آن وجود.دو ماده ی اسیدهای چرب غیراشباع و آنتی اکسیدان هایی هستند که نقشی بسیار کلیدی در سلامتی و بهبود عملکرد قلب می شوند.
مغز بادام درختی حاوی ریبوفلاوین و ال-کارنیتین می باشد که برای بهبود عملکرد مغز و جلوگیری از زوال زودرس مغز می شود.
بادام درختی منبعی غنی از ویتامین E می باشد که این ماده موجب افزایش سلامتی و کمک به جوان ماندن پوست خواهد کرد.
بادام درختی منبعی خوب از منیزیم و فسفر است که این دو ماده معدنی موجب افزایش رشد و سلامت استخوان و دندان می شوند.
مغز بادام درختی در آجیل مخلوط فروشگاه منوچهری اعلاء می باشد.

مطالب مرتبط: بادام درختی برای بروزرسانی قلب شما الزامیست!
خواص فندق
فندق سرشار از آنتی اکسیدان می باشد که موجب کاهش استرس و در نتیجه جلوگیری از پیری زودرس پیری، حملات قلبی و مغزی می شود.
فندق به دلیل وجود چربی های مفید میزان رشد ویژگی های التهابی را بشدت کاهش می دهد.
مغز فندق به دلیل وجود ماده ی معدنی منگنز باعث افزایش تراکم استخوان می شود و خطر ابتلا به پوکی استخوان را کاهش می دهد.
فندق برای افرادی که گیاه خوار هستند بسیار توصیه می شود چون می توانند.پروتئین مورد نیاز بدن را از طریق خوردن مغز فندق فراهم کند.
فندق سرشار از ویتامین k می باشد. این ویتامین برای افزایش سطح سیستم ایمنی بسیار مفید می باشد.
فندق بی پوست در آجیل مخلوط فروشگاه منوچهری اعلاء می باشد.
مطالب مرتبط: درمان کم خونی با مصرف فندق

خب دیدید که این آجیل خوشمزه چقدر برای سلامت بدن می تواند مفید واقع شود؟

این فقط بخشی از مساله مربوط به خرید آجیل مخلوط شب عید می باشد،.بخش دیگر آن مربوط به کیفیت این آجیل می باشد که زمان تهیه آن باید به چه نکاتی توجه نمود.

اول این که سعی کنید حتما برای خرید آجیل مخلوط شب عید از مراکز معتبر و فروشگاه ها و مراکز عرضه ای که دارای نماد سیب سلامت و تاییدیه وزرات بهداشت درمان و آموزش پزشکی می باشند اقدام نمایید . و اکیدا به مراکزی به صورت فله ای و روباز اقدام به فروش می نمایند اعتماد نکنید.

پیشنهاد ما برای شما فروشگاه اینترنتی آجیل منوچهری که برای گسترش سطح خدمات دهی به تمامی هم میهنان عزیزمان ایجاد شده و تمام درخواست های ثبت شده در همان روز کاری پخت و توزیع می شود،.همراه با نماد سیب سلامت و تاییدیه وزارت بهداشت و همینطور تاییدیه های بین المللی iso 9001 و iso 22000 می باشد.

همینطور ارسال رایگان به سراسر ایران از دیگه مزیت های خرید از این مجموعه که نزدیک به بیست سال.سابقه ی خدمت رسانی به هم میهنان در استان گلستان را دارد، همچنین با قابلیت مرجوع سفارشات در صورت عدم رضایت مشتری.

پس همین حالا برای خرید آجیل مخلوط اقدام نمایید و سفارشتان را ثبت کنید و خرید خود را درب منزل تحویل بگیرید.